Nyårsnaglar. Check.

Klar med naglarna! Kan man säga. Jag tycker inte det blev bra, det är pinsamt att visa upp.. Men, det är faktiskt första gången jag gör tippar på mig själv. Så det får duga. Älskade ursäkter. Jag kan ju fortsätta pilla lite när jag vill, så blir det bättre med tiden. Slänger in ett kommentarssvar här också!

Svar: Jag använde Depends tippar, dock inte dom på bilden utan dom  jag köpte var (som ni såg) helt genomskinliga. Och i plast, plast var ingen fördel tycker jag men.. Aja. Dom kostade en hundralapp och det är hundra naglar i en förpackning så det är värt. Och dom finns att köpa typ överallt där Depends skitnagellack säljs. Kicks, Lindex, H&M, you name it. Jag köpte mina på Grand parfymeri.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0