Jul på Liseberg med Maaartina (hon är bara min)


Jag skrev två (tss, haha) önskelistor och Martina målade en söt tomte som vi gav till Tomten. Jag skrev b.la. att vi önskade oss biljetter till en utlandsresa, till Grekland eller Karibien. Fyfan vad najs, hoppas vi får det i julklapp nu. Verkade så på tomten i alla fall, han gav oss kramar ;)


Sötare än min Tina den fina kan man inte bli!


Sagoslottet tog vi en runda i, ofc. När vi kom ut frågade en tjej dom som jobbade där, om det fanns värme där inne.. Haha, den var så klockren.


Kommentarer
Postat av: din tinis

hahaha, "Bedåårande"...



fifan. sötare kan man inte bli

Lövjo gummsii<3



haft jätte mysiit

2010-12-23 @ 13:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0