Jag vill ha detta från Victoria Secret 2011 kollektion

Nu tror jag att jag har tittat på varenda jävla bild som Victoria secret hade på sina nya grejer. Det tog typ två timmar, eller mer.. Ovärt? Hahaha. Aja. Ikväll visas det - tagga! Vet inte ens om jag kommer se årets visning för jag ska vara med min pojkvän. Undrar om killar vill se nästan nakna, dräggelheta, miljonbetalada supermodeller som visar upp sig gratis i tusentals strålkastare? Hmm.. Vi får se. Annars blir det ju lätt reprisen.


58 dollar = ungefär 400 kronor. Den snygga zebra mönstrade näst längst bak eller den på bilden. Kan inte rikitgt bestämma mig för vilken som är snyggast..?


Deras mest populära push-up bh. Kostar mellan 45-55 (= ungefär 310- 380 kronor) beroende på färg/mönster.


Bara för sött, hihi! Den första kostar 36,5 dollar (= ungefär 250 kronor) och den andra 34,5 dollar (= ungefär 235 kronor). Så fucking värt! Den andra fanns även i vitt, den ska (sorry morsan, vet att jag inte ska säga så) jag ha.


Fanns i lila, jag tror det var det som var grejen.. Varför jag gillade den, asså. Kostar 52 dollar = ungefär 355 kronor.


Trooosooor! I love. Fanns fler färger än dom som visas på bilden, fanns mönstrade också. Så man kan matcha sina bhar! Yippie, det gillar vi. Dom kostar 11,5 dollar (= ungefär 80 kronor) styck eller 30 dollar (= 205 kronor) för tre stycken.


Den första: 35 dollar (= ungefär 240 kronor). Finns i rött eller svart. Missa nu inte att titta in modellen, jag började skratta.. Hon ser drogad ut, helt jävla borta. Hahaha, stackarn som inte får äta. Den andra kostar 38 dollar = ungefär 260 kronor.


Bikini! Yippie, får mig att längtar till sommaren.. Att jag sitter och tittar på bikinis nu liksom? ;) Den här kostade i alla fall 60 dollar = ungefär 410 kronor.


Kääär! 38 dollar (= ungefär 270 kronor) - omg, jag är så SOLD. Fanns i riktigt många färger och balla mönster också. Tycker den var sååå snygg, älskar trosorna!


24 dollar (= ungefär 165 kronor) på min favorit Victoria secret modell, Miranda. Hihihi. Fail! :D Andra bilden är samma bikini, men andra trosor? Varför vet jag inte.. Störande. Snygg i alla fall, I want it.

Kommentarer
Postat av: tessaa

hej amandapandaaa saknarn dig! :)

men iaf vet du vart på internet men kan köpa dessa snygga bh´sar och bikini´s ??

pussar

2010-12-30 @ 14:49:21
URL: http://teessas.blogg.se/
Postat av: nl

heejj :)

jag undrar bara om du vet när Victoria's secret går i repris? :)

för jag missade "orginal avsnittet" :)

lägg gärna ut de som ett inlägg, så ser jag om du har svarat snabbare :)

2010-12-30 @ 20:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0