ENSAM HEMMA = FF FFS!!!

(Läses endast av efterblivna idioter: ff ffs betyder föräldra fritt for fucking sake)

Varken mamma eller brorsan min är hemma, jag är heeelt alone! Så när dom drog tänkte jag självklart "nu ska jag göra något riktigt busigt, något som jag aaaldrig skulle gjort om dom var hemma!" Efter en stunds fundering blev mitt svar till mig själv "wh00t..? Wtf är det då, liksom?". Jag som tänker typ varje dag "nu vill jag göra det där, men kan inte för mamma är hemma. Det ska jag komma ihåg, såfort hon sticker ska jag göra den där grejen". Och nu vet jag inte ens vad det är. Assååå? *Suck*

Jag kan städa mitt rum och inte berätta det för mamma? :D Det är busigt på hög nivå! Då kommer hon tro att jag är vääärsta ganstern och megabusig, fast så lever jag rent och fint. Sikken idé, det blir perfekt.


Att hoppa i soffan är fan inte kul när det inte finns någon där som säger att jag inte får göra så!!! :( I-landsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0