Dagens planer: jullunch med farmor

Något jag inte är in love med är veckorna efter jul. Dom är bara allmänt onödiga och jättejobbiga. Morsan tycker typ det är bästa biten, för då behöver hon inte städa eller laga mat. Hahaha, typiskt mamma min :D Men jag tycker inte om dagarna som komma skall för det är kallt ute (vilket det ofs var innan också..), man får/kan inte köpa någonting och alla måltider är julbordsrester. Till frukost åt jag apelsinris..

Men vi ska göra oss av med lite rester, här hemma. Jag, mamma och mormor ska snart åka iväg till farmor och bjuda på julbordsrest-lunch. Den stackars tanten är ju ensam varenda jul, bara ligger där i soffan.. Jag måste besöka henne mer, ett nyårslöfte..? Tycker så synd om henne när vi är där. Okej, boring varning nu.
Hon kommer i alla fall bli as glad av lite skinka och vi också, för vi slipper äta upp hela. Hihihi.


Hahaha, kände att jag "behövde" lägga in en "godmorgon-ahmendah-klassiker". Söööt

BTW, klockan 16.00 idag kommer första delen av mina julklappar upp här på bloggen! :D Spännande *hmm* Smycken är första delen, glöm inte kolla in det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0