Ahmendah's julklappar - del 2


I smink kategorin fick jag i år:
En liten sminklåda (skulle jag kalla det, haha) av morsan som innehåller nio olika ögonskuggor, två roge och ett compact puder + några borstar till detta. Till mig själv köpte jag billig skit från Maybellines lillasyster-kollektion som heter MNY. Den är relativt nysläppt i Sverige och grejen med just det sminket är att ingenting kostar över 50 kronor. Är ni lite mer intresserade kan ni läsa mer här (någon random blogg jag hitta på Google) . Köpte ett läppglans, två ögonskuggor och en ögonbrynspenna. Det kostade 150 spänn = så värt. Plus lite fräscha borstar från Kicks, gillar deras. Dom är billiga och bra, dock får man köpa nya när produkten man använder dom till tar slut. Max två månades livslängd, skulle jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0