5 - NeuLash


Produkten som säger att man får längre, tåligare, mer välmående, friskare, naturligare och tjockare ögonfransar. Den skulle jag vilja prova. Jag har inte speicllet långa ögonfransar, jag tycker det är fint med långa men har å andra sidan aldrig riktigt brytt mig heller.. Men skulle vilja testa! Jag blir nyfiken :D
Man ska ta på "serumet" varje dag under 4 veckor, sen ska man kunna se resultatet. Det ska läggas på som en eyeliner, antar att det är för att när ögonfransarna växer och kommer ut i världen ska det genast få träffa på serumet som ligger där på ögonlocket.. Hahaha, eller? Det låter bättre i mina öron att ta det på ögonfransarna, som en mascara, men tydligen inte..
Den är dock inte billig, man får betala 1600 kronor för att få fina ögonfransar. Köp den direkt på neulash hemsida, här. Eller här.

Man kan även använda den på dom undre ögonfransarna och på ögonbrynen, det visste inte jag *hihi*



Kommentarer
Postat av: tiniis

jag har åxå tittat på den!. as länge! ;o men vafan 1600, värt ? xD

2010-12-05 @ 17:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0