12 - Underkläder


Jag är i stark behov av underkläder. Men är dålig på att köpa det. Vill ha bekväma, men ändå snygga. Det brukar bli att jag köper snygga istället för bekväma, så att man typ ser spetsen på bh:n genom tröjan och.. ah, ni vet.. I alla fall.
(Jag vet, fail att zoom in och -ut knappen kom med på bilderna. Men what ever, inget jag kunde göra något åt.)



Kärlek vid första ögonkastet. Så himla söta! Handtvätt dock, hehe. Min morsa hatar verkligen sånt ;) 119 kronor kostar trosorna och 299 kronor för det matchande nattlinnet :) från Nelly.com. Fanns även i lila.



Det första set:et kostade 348 kronor. Udda med 8? Brukar det inte vara 9? De andra är från Lindex och dom får man köpa var för sig. Bh:n kostar 249 och trosorna 99 kronor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0