- 1500 kronor :(

Usch, känner mig hemsk! Jag har köpt hur mycket saker som helst idag, men ingenting till någon annan. Bara saker till mig själv, för 1500 spänn! Det är typ sjuuukt mycket pengar! I alla fall för mig, det är fan två av mina månadspengar. Och jag gjorde av med alltihopa på mindre än tre timmar. Och ingenting var kläder heller.. Köpte smycken för 230, nagelsaker för 620 kronor, fiiifan! 620 spänn som jag tar bort med aceton efter två dagar. Fyra nagellack, tippar och en nagelfil. Och underkläder för 550 kronor, två set med matchande bh + trosor.. Det är för lätt att göra av med pengar och jag är för bra på det! :( *Buhu*

God jul, Amanda..

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha Amanda da! ;) det är värd det! :P



En fråga, hur bloggar man från mobilen??? :)

2010-12-23 @ 19:37:15
URL: http://elinpk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0