Tors 10 okt


Ny tröja från BikBok, 300 kr

Efter jobbet och fullspäckade tre timmar natur (det börjar komma igång rejält) träffade jag Julle å gick lite på stan. Var sååå nära att köpa en klänning jag skulle sy om till linne och hålla på att gulla med när jag kom på att jag inte har 700 spänn att lägga på ett jävla festlinne som har 2 användningsområden, eller ens en symaskin.. Men tanken var roande :) Gick vidare dit jag skulle egentligen, och köpte vad ni skådar på bilden, lite mer i min priskategori... Ska ha det imorgon hemma hos K med Gatsby tema! Blir naajjss. Köpte även halsbandet från Zara jag velat så mkt över innan. Sen åkte jag och sola några minuter på hemvägen. Och där hade jag satt sprätt på de 700 iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0