Don't u worry, people throw rocks at things that shine.

Vad såg du på tv sist? Svampbob
Vems blogg läste du sist? Tha one and only - min!
Vad åt du sist? Macka med ost och skinka. Roligt.
Vem pratade du med senast? Leo.
Vad läste du sist? Den där frågan.
Vem kramde du sist? Emma eller mamma, minns inte.
Morsans kramar är liksom rutin, inte så medveten när det händer.
Vem bjöd du sist på något? Trooor en jättetjock godispåse tiLL Malin.
Eller hon lånade men jag har inte fått tillbaka än, haha.
Vad köpte du sist? Mina naglar, haha. Eller nej förresten,
gick ju och köpte godis och glass efter det.
Är du lycklig? Kämpar varje dag
Är du utåtriktad? Hoppas jag, döm själva. Jag har liksom blogg?
Är du ledsen? Det händer ju. Mer på sistone.
Är dina föräldrar gifta?
Juridiskt ja, de är ej skilda men mamma är ju änka.
Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Shop til' u drop.

Favoritland? USA att semestra i, dock inte bo pga politiken.

Vi har det så bra här att vi inte ens fattar det.
Vad gillar du mest med dig själv? Att jag ej är förlamad, har några sjukdomar etc.
Vad gillar du minst med dig själv?Att jag inte alltid vet hur jag ska uppföra mig.

Vissa sociala sammanhang gör mig vääldigt nerviosa. Faktiskt.
Beroende av något? Öö syre, vatten, mig själv, pengar och min felefån.
Ditt livs största misstag? Det vet bara jag och min fd engelska lärare.

Vi vill behålla det för oss själva, tack.
Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara?

Mi madre or mi hermano mayor. Familys always #1.
Vad är det värsta du vet? Ouppfostrade, ljugande, skitsnackade, omogna jävlar som inte kan bete sig.
Vad är det bästa du vet? Känslan tillfredsställelse, att allt bara duger och är bra. Och en go låt.
Vad vill du ha just nu? A man i my nybäddade bed
Tränar du? På gympan annars får jag ju liksom underkänt.. Ej godkänt. Haha, filuring där.
Vad är klockan nu? 2.17

När går du och lägger dig? Efter det här


Kärlek

Vem pussade du senast? Hemlis.

Hur många har du kysst? Inte bra att man inte vet den..
Har du hånglat med någon av samma kön? AAA, OH YEEAAH
När hade du senast sex och med vem? Hemligt
Hur långt var/är ditt längsta förhållande? Ca 2 år, med uppbehåll på fb haha.

Vad för killar/tjejer föredrar du mest? De som visar intresse och anstränger sig.

Är du singel? Ja. Mot min vilja atm.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njaaaaa. Inte bestämt mig,

för ung för att utala mig om denna punkt tror jag.
Har du nånsin blivit sårad? Självklart.
Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade?

Asså jag är mänsklig, kom på lite bättre frågor vaa..?
Har du gillat en kille utan att berätta det för honom?
...Jaaa. Flertal.
Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ja.
Har du haft en hemlig beundrare? 
Haha ja
Vill du gifta dig i framtiden? Alla tjejer drömmer om ett bröllop. Så är det bara.

”Har du nånsin…”

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej, kan jag inte påminnas om.
Brutit ett ben? Nej
Gjort nåt du ångrar? Klart
Ljugit för någon du tycker om? Tyvärr
Ätit en hel tårta? Nej, men en stor kaka
Gjort bort dig offentligt? Haha, jaa
Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja, och det har jag ju två gånger.
Gråtit när ett husdjur dog? Jaaa fyyfaaaan vad ledsen jag var när vi tvingades

avliva min egna katt när jag var liten. Gosan. RIP kåmpiz.
Velat försvinna? Ja

 

Två alternativ
Kärlek eller lust? Kärlek
Hår eller ögon? Ögon
Katt eller hund? Katt, eftersom jag aldrig haft hund.
Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Bestis
TV eller Internet? Internet för där finns ju TV? XD LOOOOL
Coca-cola eller Pepsi? A coke please
Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Hemma på fredag och ute på lörda'.
Pengar eller lycka? Pengar ee lyckaa. Nä, men lycka.
Dag eller natt? Måste ju bli natt för att dagen ska komma och viseversa,

men antar att jag njuter mest av livet dagtid. Så dag.

Killar eller tjejer? Killar för tjejer ska alltid vara så mycket drama, men det

finns självfallet undantag och då stämplar jag ej dem utan de räknas som killar här XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0