Sofia hälsar hej i bakgrunden

 
Vi tog så herrejävlarns massa bilder. Bara Julia tog 340. Tänkte att de här tre kunde agera lite outfit eller något, om ni bryr er om sådant ytligt ting. Hoppas jag verkligen inte, det är inga goda intressen för intelligensen. Eller nått.. Haha, behöver jag ens säga att jag googlade "intelligens" innan jag vågade publicera detta inlägg? Bra.
 
Ldir, Pepe jeans-blus, blandade armband från all over the world och Linneas jeans. Diggar dem råhårt. Man ser det inte och därför ska jag förklara, de är typ mocka på framsidan och vanligt jeans på baksidan. Fast de är mjuka och goa som leggings, känns som man har mysbyxor på sääjj.. JAaa jippie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0