Stackars gosarna fastna i hissen

Tilde, Jacob och Jesper fastna i hissen i någon halvtimma or so, så jag ringde 112 för första gången i mitt liv. Eller vi gjorde det en gång på låtsas i lågstadiet. Kanske i tvåan. Jag fick värsta utskällningen för att jag var så jevla dålig. Det gick inte bättre nu, tanten tyckte det var oviktigt och att vi skulle fortsätta trycka på nödsignal-knappen och ringa hissens tillverkare vilket vi redan gjort några gånger. Vi som stod utanför kunde inte hålla oss för skratt, ångrade det lite när sötnosarna kom ut och var lite halvt likbleka i ansiktet. Snubben som kom och fick öppna tillslut var mest ledsen över att vi avbröt hans roliga dokumentär på ettan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0