Let's have the time of my life

Måste skriva roman om roligaste/lyckligaste saken som hänt mig på riktigt äckligt länge. This really, really made my day!!!

Hade "uppspelning" idag på musiken och jag spela och sjöng två låtar på gitarr, båda låtarna låg på g-nivån men hon sa att jag lät så glad, man blev glad och ville själv lära av att titta på mig spela (go atmosfär lixåm), så jag fick VG ändo. GÖTT MOS. Trodde inte det.

Sen frågade hon om jag sökt till lucia och jag svarade självklart "ja, det gjorde jag, men kom inte med. Sökte för att du sa det när jag sjöng upp i sjuan" och hon bah "aaah, ser att jag har skrivit det här i mina anteckningar också. Du måste haft en riktigt dålig dag för du satte ton perfekt nu". Kul, tack för den tanten tänkte jag tiep. Så sa jag att jag typ hade räknat med att komma med och verkligen ville det, så fråga hon om jag blev ledsen eller besviken och ja ofc.. Jag hade varit en av de reserver som hon nappat först om någon hoppat av, så jag fick sjunga upp AGAIN. Andra chansen (Carro kalla mig second hand, fan taski).

SÅ GISSA TRE GÅNGER DÅRA?!

JAG FICK FAN HOPPA IN MITT I HELA GREJEN! LUCIATÅGET HERE I COME BABY, är så jeeevla taggad på att göra hela grejen. Hahaha. Varit för helvetes avundsjuk när alla sagt att dom ska till lucia-rep all the tajm.. Hehehe, tjooohooo baby. Man kan inte vara helt värdelös om hon riskerar hela tåget och bara tar någon som får börja såhär, jäy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0