Shorts con (betyder med på spanska ;)) nitar







Kanske dags att visa upp dessa nu?

Om ni kanske minns det här gamla inlägget (april), så förstår ni att de här shortsen är resultatet av mina hårda timmar pillande :) Dom har legat ganska länge i garderoben, inte alls så att jag nyss blev färdig. Anledningen till att jag inte visat upp dom tidigare är för jag gått och funderat på om jag ska sätta på mer..? Alltså så hela bakfikan blir full. Men någon gång verkade jag komma fram till ett beslut som inte fick mina ben att bära till affärn för att köpa mer. Dock minns jag inte argumentet som blev mitt beslut? Hahahaha. Aja, alternativet att sätta på mer kommer ju alltid finns kvar och för tillfället pallar jag inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0