Sökandet efter den perfekta jeansskjortan fortsätter..


Fin tvätt, helt i samma nyjans utan slitningar.
Gillar axlarna. Har ingen aning om varför man har dom där trekantiga sömmarna är där, är inte sömmerska, men det är dom och jag gillar dom faktiskt lite..
Snöret i midjan..? Varfööör?!?!?!
Skitfula knappar, vet inte om man ser det egentligen.. Men det var "knäpp"-knappar istället för sånna man trär in i ett hål. Hehe, fattar ni? Dessutom var dom vita..


Oversize, just like i want it.
Fickorna, det ska inte vara lock eller knappar där! Och dom satt i bra höjd.
Målarskjorta man hade på fritids när man skulle måla med vattenfärg? Yes! Det var det absolut första jag tänkte när jag trätt plagget över hjässan.
För ljus, helt fel färg. Med den förstas tvätt skulle denna varit riktigt fin. Kanske t.o.m hängande i min garderob just nu.


Fina armar och satt bra runt handleden. Bra längd, inte för att man ser så mycket armar på bilden..
Jag försökte verkligen komma på något riktigt bra, men det gick inte.. Därför skriver jag att det var lätt och man ville ta av sig den, sen går det att diskutera om det borde tolkas som bra eller dåligt. Men nu får det ligga vid plus-tecknet.
To much cowboy. Och det som gör den det är:
För tajt, för kort, för fel färg, lock på fickorna med knapp, "knäpp"-knappar istället för trä-igenom-hål-knappar som jag snacka om förut..

(Dessa tre kommer från )


Kommentarer
Postat av: Anonym

lindex har en jätte fin, lite mörkare!

2011-03-01 @ 21:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0