KLASSRESA på Skara sommarland 13 juni - DEL I


Från busshållplatsen till sommarland fick Isak den stora äran att vara packåsna! Stackarn med gipsad hand blev bara överröst med små-flickors (alltså typ min) väskor.



Framme! Nu skulle vi bara få våra stugor, dock fick vi inte det så vi fick lägga vår packning i något lager tror jag det var? (På bilden med fölk ser ni tre taggade brudar vid namn Madde, Carro och Nea)


Och det såg ut som bilden visar.



Tillslut blev vi placerade i våra nya hem. Jag, Linnea och Carro verkade tycka det var väldigt roligt att hoppa från vår altan, för det gjorde vi en stund.


Caroline gick runt och var lika söt som socker, som alltid.


"Ut i parken och lek, barn."


DAGENS GRUPPBILD :D Brudarna i klassen (förutom två, som inte åkte med) Fina tjejer i sina vita linnen och jeansshorts, eller vad säger ni? Sammanträffande liksom. Från vänster: jag, Julia, Madde, Carro, Malin, Linnea och Sofia.


I små roddbåtar vågade vi oss ut i en vattenpöl för några minuters tid. Det var klurigt att få till det, årorna satt inte fast.. Okej, ni kanske inte fatta om ni aldrig rott med det var ett problem. Här är Sofia och Madde :)


Det var lek i de läskiga hamsterhjulen.


Sen köpte vi denna frysta sommardrog som Caroline självklart var tvungen att dokumentera för att kunna visa upp för sina läsare på andra sidan internet.


Jag, Caroline och Linnea och avnjöt den i ett av hamsterhjulen.



Äckligt äckliga fiskar fanns det ungefär en miljard av ihop tryckta på en kubiksmeters del av den lilla floden. Bläää.



Vi åkte världens läskigaste berg-och-dalbana. Höhö, not. Åh, vad jag är rolig. (Det är inte den blåa på bilden om någon slogs av den funderingen)


Sockervadd - en självklarthet. Typ tio minuter efter glassen. Ja, jag fick faktiskt sockerflipper och ont magen.


Caroline fick guldmedalj i hur man gulligast (och kletigaste) sättet äter upp den. Nawie gummsan, fick du in hela samtidigt eller? Jag minns inte riktigt?


Massa stoj och stim gjorde vi i stora, stora palatset av rutschkanor.


Dock var jag så dum och tog med min sockervadd dit så jag kunde inte glädjas av rutschkanorna förrän den var slut, då dom andra tjejerna tröttnat och vi hade bråttom till middagen..


Vi fick som sagt bråttom, dock hade jag som sagt sockerflipper och behövde springa av mig lite till.


Fräääsch chey promenerar till uteserveringen för tacobuffe.


Ja, där har ni det..

//DEL I

Kommentarer
Postat av: elin

är det rosé i glaset eller? :D <3

2011-06-14 @ 22:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0