GODMORGON FÖRSTA SOMMARLOVSDAGEN

Igår var det mysigt med en liten grupp vänner på några klippor med tillhörande sand/tång-strand. Jag gick ut i vattnet upp till midjan, sen skrek Carro att en firre kom och då sprang hon upp i den värsta förskräckning så jag hängde på. Sen hände inte himla mycket mer (hehe, okej, jo, jag ljög, det gjorde det. Men det är inte blogg-material). Vi gick hem mega tidigt, typ innan halv elva.. Inte så konstigt tycker jag dock, jag menar det var ju inte endast vi som fick sommarlov igår. Utan även resten av skolan. Det var folk ute, poliser, stoj och stök, om ni fortfarande inte fattar vad jag menar..

Vaknade i alla fall för någon timma sedan. Eller var det två? Aja, det spelar ju faktiskt absolut ingen roll :D Hihi. Vi har ätit frukost. Kokt ägg, thé och fruktsallad som alltid hemma hos min älskling. Sen gick vi och la oss igen och tittar just nu på någon dålig actionfilm som Jacob valde. Bläää.


"I feel pretty, Oh, so pretty, I feel pretty and witty" but I doooon't

Kommentarer
Postat av: Johanna

I found your blog and really like your pictures, but i really would like to read your texts, too, perhaps you could write some english blogs? :) Because I'm from Germany and would really enjoy it (:

2011-06-17 @ 15:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0