Shoppingdag i Stockholmstad.

Glömde helt av bloggen imorse innan jag och kusinen drog på shoppingrunda, så det blev ingen underhållning till er stackare då.. Dock kom jag på det senare när vi var ute så vi har åtminstone tagit några bilder. Eller jääävligt många. Bara på mig. Hahaha, Klara är helt galen i min kamera. Först är det typ kul när hon erbjuder sig ta sånna där patetiskt "hej-här-sitter-jag-på-en-bänk-och-jag-måste-ha-kort-på-det-för-jag-äger-blogg"-bilder, men tillslut tröttnar faktiskt till och med jag.. Haha. Därför lägger jag inte upp dom.


K00l_kusin_stockholmare


Jaaag under svampen på Stureplan! Asså så himla ballt - JAG DÖÖÖR. Sevärdigheter, ni vet! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0