Mitt barndomshem

Idag har hela familjen (jag, min bror, hans sambo och mamma) varit i vårt hus i Falköping. Som dom flesta av er vet bodde jag där hela lågstadiet förutom sista terminen i sexan. Även fast vi inte bor kvar har vi inte sålt huset utan är hyresvärdar.

Vi var inte inomhus, det är ju liksom inte vårt territorium. Men jag passade på att ta några bilder runt om för er skull. Tänkte det skulle vara kul för alla göteborgare att kolla in min barndom, soo enjoy:


Stentrappan till huvudporten på framsidan.


Här inne grillade vi några gånger när det regnade på sommarkvällarna, annars satt vi vid våra riktiga utemöbler (dom fick liksom inte plats där inne)


Bästa! Vita smultron, dom plantorna var mina. Väldigt överraskad att det inte varit någon som ätit upp dom redan, det är inte smultonsäsong nu längre och kommer inga fler i år.. Kanske våra nya hyresgäster inte gillar smultron? Galningar.


Katten bodde inte där när jag gjorde det, hon blev bara söt på bilden..


Och till sist; hela huset! Det här är framsidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0