måndag

Idag har jag varit hemma hos Jacob och myst med honom precis hela dagen! Ibland är man ju bara så seg och då är sånna dagar dom bästa som finns. Hööö. Men när hans föräldrar kom hem på kvällskvisten åkte vi iväg och åt middag på Portofino. Det var verkligen skitmysigt att sitta där med hans familj. Vi, i min familj, har ju ingen möjlighet att göra sådant längre eftersom det inte finns någon familj kvar.. Haha, det är jag och morsan! Och katten, såklart. I alla fall, ännu lite senare på kvällskvisten drog vi ut några timmar och satt i hamnen med lite vänner. Därifrån kommer nu lite bilder.


Jacob verkade tycka att jag behövde ännu ett ärr för livet och beslöt sig för att göra ett genom att bränna mig med sitt avgasrör på moppen. Tack så himelens mycket, det gjorde bara förjääävla ont! Synd dock att fokus inte kom på själva såret, utan på skon.. Det gör att det ser så himla mycket o-äckligare, -farligare och -hemskare ut än vad det var. Men det är värre nu.. Ni ska få fler äckelpäckel bilder.


Halvfräsch chey.




Vattnet där vi satt var inte det klaraste, som ni ser.. Men bilden lyckades bli ganska fin ändå (?)


Och en tusen gånger fräschare chey! Haha, asså fattar inte hur hon kan bli bra på vaaareeendaaa bild den där Caroline..


Dagens köp, hahaha. Jag var så jäkla godissugen vaaah.. Gräddnougat, förresten (när vi är inne på ämnet), INGEN som äter den?! Bara jag? Asså är det någon som brukar köpa den så snääälla let me know för det är så intressant vad folk väljer för Marabou. Helt galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0