Del |

1. Tre namn jag lyssnar till: Amanda, Ahmendah, Korven
2. Stjärntecken:
3. Färg på mina ögon: Gröna
4. Min längd: 170-ish
5. Någonting jag tycker om med mig själv: Förmåga att dissa det jag vet är dåligt, det finns ju skäl likzåm.
6. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Är kvällsmänniska och inte morgon.. Det är bra att vara en morgon.
7. Detta är jag rädd för: Döden. Inte min egen, men att andra ska dö.
8. Tre saker jag vill ha varje dag: Money, money, money. Must be funny. Alla vill ha money.
9. Tre saker jag absolut inte kan göra: What ever som är ansträngande, spela något instrument så jag skulle kunna få en komplimang, öh.. Runka.
10. Tre saker jag tycker om att göra: Äta, sova när jag väl sover (blä gå och lägga sig) och känna mig fresh.
11. Detta vill jag göra just nu: Åååh, ett lååångt fett hett badkar skulle sitta fejnt! Med ljus och choklad. Dock har vi inget bad, kul.
12. Bästa känslan: Lycka och tillfredsställelse.
13. Värsta känslan: Besvikelse.
14. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Omtänksam, realistisk, romantisk och kärleksfull.
15. Är jag kär just nu? Jag är lyckligt lottad tillsammans med min Jacob. Älskar honom!
16. Jag vill gifta mig: Absolut, i framtida skeden.
17. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Oooh, det är myyycket.
18. Min käraste ägodel: Matteboken <3 Hehe, ne, skoja bara. Iphone 4ever!
19. Något jag vill ha i present: U wanna ge mig en präsänt? Hoho.
20. Detta har jag på mig just nu: Kläder, ingen info ni vill ha ändå.
21. Favoritkläder: Det som sitter löst och är varmt.
22. Favoritdjur: Haha, katt antar jag.
23. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Något galet och glatt. En hund har ju personlighet, men jag vill inte vara en hund. Och absolut inte en insekt! Äckla mig mer liksom..
24. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Asså wtf? Tilltalar, skippa babblet tiep. Men pop och hiphop antar jag, hahahaha. Fan vad fuuuult!
25. Favoritlåt just nu: Coldplay - Paradise
26. En bok jag älskar: "Hungerspelen" och "Ful"
27. En film jag älskar: Pass.
28. Någon jag vill göra allting med: Jacob självklart, han vill dock inte alltid ha med mig på ett hörn vilket är förståeligt. Tur att man har vänner!
29. Den jag senast fick sms från: Linnea bombar sönder.
30. Detta äter jag gärna: Gooodis!!!
31. Dricker helst: Vatten, kaffe, brustabletter eller té ibland.
32. Favoritgodis: Choklad i alla dess färger och formar.
33. Hit vill jag gärna åka på semester: Heeeela USA, alla fucking delstater mannen
34. Jag tror på: Eeeh.. Hälsa.
35. Jag spelar: Loud music in my speakers and sometimes "Tap zoo 2", hahaha
36. Person jag beundrar: De som lyckats självklart, Blondinbella är to cool to die. Hon e verkligen min föebilde.
37. Så här bor jag: I en tre med min mamma och katt. Byggd 2008 och endast ett par/familj bott här innan oss så jag tycker den är so freash.
38. Vill du ha något av dina ex tillbaka? Haha, nonono!
39. Det här tänder mig: Att vara fräsch och lukta gott (parfym - ANVÄND)
40. Det här gör mig avtänd: Att lukta eckligt.. Höhö, what else?
41. Favoritfärg: Really like lila som färg, annars vitt och svart.
42. Favoritcitat: Pass, finns för många.
43. En hemlighet jag vet: Att alla morsor blivit knullade.
44. Bästa present jag fått: Ååh, Iphone och systemkamera!
45. Senast köpta skiva: Hahaha, "Stoppa i kötbullar i näsan" kanske? När man var en sisådär 3 år gammal.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Två armar, tio fingrar. Två ben, tio tår. Ett huvud, de nada är egentligen fel med mig. Jag är ju för fan fullt hel och frisk och perfektion. De är ni alla losers.
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Man bör träna, det är ändå snyggt. Fan också, palla..
48. Udda förmåga/egenskap: Haha, den här var kul! Fan vad fult att jag inte kommer på något då. Det var väl självaste helvete.
49. Roligaste/tråkigaste ämnet i skolan: Roligaste: Kanske hkk och svenska. Tråkigaste: Geografi och historia. 23. Stjärntecken: Skorpion
50. Vad lyssnar du på just nu?: Reklam på tv, den gick preciiis över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0