pangpangbooom



Svar: Måste bara säga att jag hatar dom där fula smaljisarna.. Dom andra är okej, men asså den här? Vad är det egentligen? Den ser jätteglad ut, men detta är alltså den "förvånade/förvirrade" gubben : O, så cp..

Vidare till din fråga. Asså, det är ju inte så att jag frågade dem när jag köpte jackan? Har inte ens tänkt så långt.. Men jag menar.. Asså.. Nej? Antar jag..? Känns lite som.. Öh, tror inte det? Men antingen blir man väl ihjäl skjuten, skulle det inte varit ett hål i jackan av en kula då? Eller typ slagen till döds eller liknande, då skulle väl jackan också fått ta ganska mycket stryk. Hahaha. Vad kan mer hända om man krigar..? Man kan ramla, bryta benet och komma in på sjukan och då får man väl byta till sånna där vita kläder? Hahahaha! Och så förblöder man på sjukan och dör och jag köper jackan. Nej, kanske inte, om man förblöder är man antagligen ganska allvarligt skakad, då kommer man ju in på akuten och där klipper dom ju av kläderna.. Hmm.. Hahaha

Jag har typ inte ens svarat på frågan. Väljer nog antagligen "nej" som svar..



Jag och Elin idag i skolan, klädda i våra ballaaa jackor. Och nej, vi har inte exakt samma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hhahaha du ärrrr fööööööööööör GO!!! <3

2011-04-15 @ 09:01:15
URL: http://elinpk.blogg.se/
Postat av: Lol!

Hahahha xD Jag tror nog att "anonym" menade att han/hon inte tyckte jackan va så snygg därför frågade man det... XD Att säga "va det någon som har dött i den" är inte att verkligen fråga "är det någon som har dött i den" utan man menar att man inte tycker om jackan haha xD

2011-05-04 @ 18:11:28
Postat av: AMANADA SVARAR

SVAR:



Jaha, fan vad smart du är då.. Nu gjorde jag bort mig igen :( Tänkte inte alls så.. Det är ju klart jag inte tänker att någon tycker min snygga jacka är ful. Guldstjärna i kanten till dig!

Vill du bli en anställd på AhmendahbloggAB? Jag betalar bra åt någon som kan godkänna, tolka och svara på mina hundratals kommentarer per dag + alla mejl från alla företag som vill samarbeta och annonsera här o.sv. Det skulle bli ett fint extraknäck tror jag, 4-5 timmar när man kommer hem på kvällen typ. Hör av dig på melj i så fall, du Einstein-hjärna. Puss och kram!

2011-05-04 @ 18:46:03
URL: http://ahmendah.blogg.se/
Postat av: Lol!

joo visst... Lol!

2011-05-05 @ 19:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0