Svaren från frågestunden - del 2



gillar du lakris?
Bläää! Äckligt.

Varför kallas du korven? vem kom på det?
Jag kallas Korven för jag var en fet korv som bebis :D Precis som alla bebisar, haha. Det var min bror som kom på det. Farsan hängde på och det är bara mamma som aldrig har sagt så faktiskt.. Min bror kallar mig fortfarande för köörven.

favorit färg?
Rosa? Hahaha, bara för jag är tjej ;) Fast jag vet inte.. Har alltid gillat naturnära färger, alla min kläder går i typ beige, brunt och svart. Men jag gillar grönt, rött, blått, vitt, lila..

Vad tycker du är din bästa egenskap ?

Jag är as glad. Fattar inte hur jag pallar och lyckas, men tydligen. Det är skönt att få vara ledsen ibland, men glad är jag proffs på..

vart vill du bo när du blir äldre??
Kvar i Sverige, men antingen i Göteborg eller Stockholm. Tror ändå götet, det är så jäkla chill här.. ;) Haha. Och jag vill bo i en öppen, ljus lägenhet med ganska mycket fönster. I centrum, såklart. Så jag kan få titta ner på alla vackra spårvagnar och fölk! Flytta ihop med bästa kompisen/dåvarande pojkvännen säkert.



vad tycker du om Kissie?
Hon blir bara tråkigare och tråkigare, allt hon skriver om är kalorier.. Asså, jag bryr mig inte om hur mycket hon äter?! Hon var absolut "intressantare" förut när hon skrev om hur fult det var med brunetter och så färgade hon håret. Men jag älskar henne för länken jag fick! Lovelovelove.



När började färga håret?
Vet inte när jag färgade håret allra, allra fösta gången.. Det var så längesen så jag minns inte längre. Kanske när jag var runt 8-10 år? Sen dess har jag haft typ alla färger (känns det som) varit både blond och väldigt mörkhårig, men inte vitt och kolsvart. Just nu har jag färgat tillbaka till min naturliga hårfärg.

Tips för vintern?
Lägg pengarna på en varm jävla dunjacka! Det är alla människors rätt när vi ska gå igenom ännu en istid..

vad får du inspiration från?
Allting jag ser runt omkring mig, gillar Kenzas stil. Men det mesta kommer nog från det mina kompisar har på sig.

vilken färg tkr du är finast på convers??
Jag har ett par vita och ett par röda, men har tröttnat på dom. Jag gillar dom ljusrosa, men dom blir ju gråa efter man använt dom..? Skulle jag köpa ett par nu, skulle jag nog vilja ha några snyggt mönstrade :)

om du skulle välja ett favoritplagg, vilket??
Jag har fått typ fem frågor om det här, så jag hoppas det uppskattas att jag svarar ;) Det finns ett par jeans från BikBok som heter 25/7 och det är dom skönaste jeans jag någonsin provat! Jag har två par i olika färger och dom är underbara. Vet inte om det är favorit, jag försökte fundera men det var svårt.. Älskar dom åtminstone!



är du alltid glad, för när jag träffar dej är du alltid lika glad söötan?
Ja, jag är jävligt glad. Jag är bra på att vara glad, även om jag inte är glad har jag lätt för ett skratt. Man ska vara positiv och se det ljusa, det är så man kommer långt!

händer på nyår?
Då är min kusinvitamin hos oss, mer vet jag inte. Har ingen aning om vad vi ska hitta på men det går lite rykten om fest..? Hon får hänga på ;)

Om du hade fått en hel dag ledigt från skolan hade fått pengar till allt du ville ha och göra vad skulle du då hitta på?
Åka till en stor stad, men inte något som tar för lång tid eftersom jag bara har en dag på mig. Typ Paris eller London. Sen shoppa jääärnet och allting! Gärna köpa en kändis med najs stil som kunde följa med mig och tipsa, och självklart någon slags butler som skulle bära min påsar och köra limmo. Eller någon annan ball bil. Jag skulle äta massor dessutom, förmodligen.

bästa minnet??
När jag föddes. Hehe, skämt.. Jag kommer inte ens ihåg det ;) Men gud så svårt. Man har många fina minnen, men jag tror nog att dom bästa är i den lilla barnåldern, från Falköping förmodligen. Det var så lägesen nu och jag var så liten, så man kommer bara ihåg det absolut bästa. Typ när jag och mina kompisar hoppade studsmatta (trampolin) varje sommar. Men jag har många fina minnen, dom bästa är absolut med mina kompisar!

dröm presenten?

Men gud, vad ska man svara på det där? När första december kommer, kommer jag varje dag fram till julafton att lägga ut en sak som står på min önskelista till jul! Håll utsik här då, så kommer det komma upp en massa fina saker som dom alla är min dröm. Det vill ni inte missa kan jag lova ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0