NYTT. Vad tycks?

Efter skolan åkte jag till torget för att träffa mamma. Planen var att köpa skor. Behöver jag säga "inga skor"? Men vi har planerat in att åka tillbaka på söndag morgon, innan dansen, och köpa dom vi tittade ut. Så långt kom vi i alla fall, att titta ut ett par..

Det blev i alla fall lite basic jag behövde och en skiiit snygg kofta! Vinters favorit kommer den bli, så jävla fin. OCH jag tog sista storleken! KÄNN-PÅ-DEN


För 800 kronor på Sisters blir den här din. Eller, nej, förresten, det kan den ju inte alls.. FÖRJAGTOGSISTASTORLEKEN! :D:D:D


H&M 200 spänn.


(Oj vad roligt det såg ut att det var så olik kavlité eller typ färg på bilderna..) 150 kronor also from H&M


Och självklart var jag hungrig som vanligt, så det blev även en fika. Jag = nyttig. Mamma = godisgris.

Kommentarer
Postat av: ALBA<3

BEVIS på att jag läser din blogg ;) <3

2010-11-19 @ 21:13:15
URL: http://dansprinsessaaa.blogg.se/
Postat av: linnea

skulle du inte köpa lyricaltubikan med ?:p

2010-11-22 @ 14:25:11
URL: http://nealouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0