Inte på mitt normala blogghumör idag..

Förlåt för att jag inte har bloggat idag (förutom två bilder från skolan..) Men jag har väl inte pallat, eller något. Antagligen. Vet faktiskt inte varför, men nu bara är det så! ;)

I alla fall, vi slutade klockan två idag :D Yippie! Och vår sista lektion var slut typ kvart över tolv? Så värt. Efter det åkte vi till kulturhuset och tittade på några killar som spelade trummor. Med skolan asså, hahaha. Vet inte riktigt vad det var med dom egentligen.. Vi satt på första raden, första perkett ofc! Bara det bästa är bra nog för mig ;) Men det var typ dumt gjort. Fatta hur ont vi fick i öronen?
Sen åkte jag hem och så har jag inte gjort så mycket. Bakat en rulltårta, tittat på tv.. Nu tänkte jag sova, plugga eller något? Är fan trött.

Aja, har inte speciellt mycket att berätta. Hehe, värdelöst jao! Vi hörs väl senare, antagligen.

Kommentarer
Postat av: Fia

Helt sjukt fin bild i headern!:D

2010-11-29 @ 18:27:27
URL: http://femtonfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0