Hehe, jag "lurade" på mamma lite grejer.. ;)

Jag har funnit tricket! Jag vet nu hur man gör!!! :D
Frågar man min morsa om jag får någonting, kollar hon ofta snett. Men när vi står i kassan och ska betala och jag plötsligt dyker upp med någonting framför näsan på henne och säger "men snääälla, den här också. Den kostar ju baraaa 2468 kronor?" Då blir hon så stressad (eftersom vi som sagt står i kö och ska betala och kassörskan väntar lite smått otåligt..), så då säger hon typ "kör till, den också då". Hehe, mamma, akta dig nu assååå amandaaah är i farten! Jag har genomskådat dig.


Stickade strumpor - 129 kronor Indiska. Fejkskinnväska - 150 kronor (50% rabatt för att den tappat en nit, ser ni det? Bara därför jag köpte den) Gina Tricot


Ljusrosa (tro det eller ej, jag vet att den inte är det på bilden. Så dålig är min kamera) - 199 kronor Gina. Vinröd danstunika - 149 kronor Gina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0