Gårdagen

Förlåt för att det inte blev så mycket bloggning igår, men jag var ju inte hemma. Nästan direkt när jag vaknat åkte jag iväg till Seraphiner där Niki också befann sig. Vi fixade hela långa dagen för att komma på, handla ingredienser och tillaga den bästa rätten till tjejkvällen! Som senare visade sig vara en bloggmiddag, haha. Vi upptäckte att alla vi tjejer som var där hade blogg. Så vi utnämnde dom till olika saker, min var t.ex. den mest spontana. Jag skriver vad jag vill, typ. Hahaha. Först var jag den mest personliga, men tjejerna ångrade sig av någon anledning ;)
Men min, Nikitas och Seraphiners rätt tror jag blev ganska bra.. Vi är ju inga mästerkockar precis, men ändå. Vår grupp hade huvudrätten, så vi fick ju typ det största lasset.. Jag var jättenervös, men girlsen sa att det smakade bra. Tss..

När kvällen kom åkte jag hem. Riktigt, riktigt tidigt. Mamma kom och hämtade mig redan klockan 22 för att jag hade en hemsk huvudvärk då jag inte sovit speciellt länge natten innan. Inte smart. Så jag gick och la mig såfort jag kom hem igår, tidigare än jag brukar när jag ska till skolan dagen efter och ändå sov jag till halv elva. Jätteskönt faktiskt, känns som jag fick min skönhetssömn. Eller det kändes som det, tills min brors flickvän kom ut i köket och sa att jag såg sjuk ut? Tack för den, bruden!

Här kommer två snabba bilder från igår, från Carro och Nikis blogg. Jag "lånar dom", hoppas det går bra.. Jag har inte hunnit ladda över mina egna bilder än, men dom kommer också :D

Detta ser ut som mig, när jag lagar någon mat antagligen..?

 

När förrätten serverades. Visst är dukningen jättefin också? :D Den var min och Seraphines förtjänst. *Hihi, skryyyt!*


Den här bilden var jag tvungen att lägga upp, för dom är så jävla snygga ;) Därför dom är mina kompisar. Caroline Werngren och Kajsa Pilups, mina damer och herrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0