Tantöverraskningsfödelsedagskalasmiddag


Älskar det faktum att svenskan inte särskriver, därför äger jag på hänga-gubbe. Kan komma på de bästa orden. Nog om ordkunskap. Söndagkväll spenderades på middag för min mammas bästis, hon blev sååå överraskad hehe så nu är jag taggad att fixa överraskningsgrejer själv till fölk. Vem fyller år härnäst? XD Charkisplock till förrätt å longa till huvud, det var så jävla gootttt. Påsen knöts ihop av en pannacotta med hallonsorbet på det.
 
Mycket bra söndag, alla tanter jag någonsin träffat älskar ungdomar. Eller iaf mig, nog mina goa skämt å roliga språk :PppP Exempel: När en gick runt för att presentera sig så sa alla vid bordet jag satt vid "jag heter blabla, gick i födelsedagsbarnets klass under hela grundskolan" och jag sa samma sak när vi hälsade, och hon gick fan nästan på det. Det tog ett tag att koppla att jag skämtade, hehehehe. Najs. Där fick jag till det. "Mmm skönhetsingreppen funkade bra på mig."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0