Dirrsändning Debatt



 


 
Min kväll har varit så rolig som medverkan i SVTs program Debatt. Vilda diskussioner om någon politiker som tydligen hade speciell religös läggning (?), jag inte visste vem, hängde inte med. Sedan lite skatter å sånt jag har noll relation till och trots trattöron satt jag med vidöppen mun som ett fån i dimma av min egen koncentration. Sen lättades stämningen och ämnet blev hemläxor, ja eller nej? Det går att vrida och vända i oändligheter och bör möjligtvis inte diskuteras på tv med pressat tidsschema (men det är en annan diskussion).. Hur lär man sig mest? Vad mår man bäst av? Hur mycket eget ansvar? Så individuella svar, det finns inget rätt och fel. Skäms lite att vuxna människor kan skrika så ilsket på varandra och ej förstå att deras ungar är olika. De lär sig olika, gör säkerligen majoritet grejer olika. Och det är helt okej.
 
Oj, vad hände med mig här?? Godnatt, det är tröttsamt att vara kändis och bara hänga i tv.. Gäsp.
 
Missade ni programmet finns det säkert på SVT play! Can u C Bert Karlsson?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0