Skog + regn = gudomlig doft

Trotsade skyfallet och joinade Julias promenix, eller rättare sagt trodde det var slut sedan långt tillbaka.. Oj så fel man kan ha. Mycket vatten den där himlen kan hålla kvar där uppe. Ball. Det öste ganska gött när jag tog mig hem sen. Hade lätt velat stanna ute men så är det på 2000-talet när man har mobil. (Önskade mig inte en vattenskadad i julklapp precis)

Nu sitter jag här i söffan, nyduschad och sådär trött som man blir av att gå 2km dagen efter man haft feber :p Äter melon men det blir man ju fan inte mätt på så ska ta något rejälare. Vill sova men kan antagligen inte det. Måste skrapa ihop en liten engelska ordlista på 45 ord. Tar tag i det så jag kan få däcka. Mmmmmmmmmm

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0