Borde prova Chai taj hajkaljangi - sveriges mest betrodda vid trötthet.

Waaaah vilken jobbig dag. Tur som in i helvetets rövhål att vi bara hade tre lektioner idag annars skulle jag falla into pieces baby I sweaar. Svängde in på Vacker på vägen hem och vi snackade ögonbryn med go inlevelse en stund, men dom avrådde mig från att färga. Skulle vilja ha en aning ljusare, fast fortfarande mörkade än håret så man inte pajar kontrasterna. Antingen så blev mitt hår liiite för ljust sist eller brynen för mörka. Så mycket pengar vill dom inte tjäna, haha, tyckte det var lite roligt. Dom var mer intresserade av mina nails. Sköna brudar.

Gick hem och åt, powernappade tre till sju, gick och handla åt morsan (har man inget jobb får man göra sig ett. Jag tog växeln, 65 spänn. Bra timlön dära), gick hem och åt ännu mera, dog framför tv och nu sitter jag här. Fortfarande med helt rödspräckta ögon och är så jeeevla trött. Klockren som man är har man tidsinställda inspo-inlägg, hahaha. Måste skriva lite novell nu förstår ni, var sjuk när tha class gjorde det. Inte bra tajming. Vill gå och lägga mig, fast kommer inte somna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0