Bilderna från Linneas "inflyttningsfest"

Mina bilder är mest från i början av kvällen och slutet, när vi åkte hem. Av någon anledning var inte kameran framme och knäppte när alla var där ("alla" kom efter middagen), så från den perioden av kvällen har jag inte en enda bild.. Hehe. Aja.


Jag och Caroline fixade oss hemma hos henne. Här är hon halvsminkad, haha. Och btw hade hon en tröja på sig, oroa er inte :P


Och här är vi färdiga! :D Hade dock inte bytt om.


Snyggingen på väg till bussen. Rauwr.


Och där kom ju lilla bussen, haha.


Nästan på en gång när vi kom hem till Linnea, satte vi oss ned för att äta. Caroline ville vara med på ett hörn när jag skulle fota maten.. Haha, sötnos!


Linnea och Kajsa. Kolla in hur Kajsas mat ryyyker. Var det lite varmt eller?


Kajsa again


Huvudrätten. Stekt kyckling, godaste potatissalladen ever och sallad. Som ni ser.


Efter middagen chillade vi lite och smälte maten på balkongen. Alla blev så jäkla mätta, jag hade typ ont i magen. Haha. Här är jag och Kajsa, snyggaste vännen!


Dagens första gruppbild ;) Hahaha. Everybody say cheese. Tilde, Linnea, Niki, jag, Kajsa


Åh, mina älsklingar, gud vad ni är bra! Linnea, Nikita och jag.


Och så har vi den andra gruppbilden, Carro ville vara med så hon och Tilde fick byta plats förstår ni.


Sen var det dags för efterrätt och jag blir illamående när jag tänker på hur mycket jag åt.. Bara så ni vet (?)


Hahahahaha, Carro goosen! Haha


Jag fick jättemånga fina sånna här bilder på mig och Niki, så får jag inte lägga upp dom ;( Buhu.. Men den här var godkänd, haha. Nutten typ försvinner in i mitt hår, hihi.



Sååå goa flickor, Tilde och Niki


*Skål*


Carro och värden Nea




Lite "dans".. Haha. Caroline på alla bilder, Linnea på några vid sidan om och Tilde på några färre i bakgrunden. Hahaha


Kajsa och Lallo på vägen till bussen hem.


Caroline säger: "Amanda, ta kort på min hö". HAHAHA. Okej.


Och här filmar hon hur Nikitas kiss rinner ner för trottoaren? Herregud, haha. Det var typ kvällens höjdpunkt. Flabba så galet mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0