Köpt i Köpenhamn

Förvarning: jag har alltså I-N-T-E (bett mamma) stryka kläderna innan jag tog korten. Klaga lagom typ.


VILA blus - ganska basic och stilren, inte för speciell men ändå fin.


Lise Sandahl blus - har redan en likadan fast vit, älskar den och var typ tvungen att ha en till. Vill ha en i varje färg fan. Hehe


Muzumi stod det på lappen på den här snygga saken, har dock aldrig hört talas om det förut men det är väl skit sak samma. Hänger ju toffsar på den - allt med tassels måste man älska! Hahaha, skämt å sidååå.


Och där här stod det inget på. Fin, right? :D


Hahahaha, det här var ju lite pinsamt.. Vet faktiskt inte varför jag la pengar på dom här, men jävlar vad lycklig man blir av att få äga ett par mysstrumpor med halkskydd och tåstrumpor med nallar pååå.. Naw.


Friis & Company gladiatorskor bidde det också. Kommer sitta på mina fossingar minst varje dag i sommar. *Mums*

Kommentarer
Postat av: SERRISEN

ÄLSKAR DEN BLUSEN DÄR DEN INTE STOG NÅT PÅ!!! OCH GLADIATOR SANDALERNA FRÅN FRIIS!!!! OMGGGGG!!! DETTA GJORDE DU GRYYYMT AMANDA:D

2011-02-23 @ 16:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0