Detta köpte jag idag:


Halsband jag fick med mig endast för det var nedsatt pris, så typiskt mig. Tog sista dessutom, kan typ inte säga nej då. Tog sista rosetten (som will make my hästsvansar livet ut!!!) också - det var för den jag gick till affären. Hade kollat in den på hemsidan och var verkligen tvuuungen att köpa den där jäkla toffsen, haha.


Det här skulle jag inte visat egentligen, det är mer som ett litet tips på vad jag använder för produkter och att jag tycker dom är bra.. Hahaha, använd detta nu allihopa!!! :D Tha bäst bodylotion jag testat och sån där after shave till f*ttan ;) Hahahaha, den äger mot irriterade hårsäckar som inte vill bli rakade.. Hahahahahahaha. Tööööönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0