Gästblogg

Hallååå alla Amandas fina bloggläsare! Jag är en marsipan från planeten uranus. Ni förstår, vi är gröna baciller. Jag har läst Amandas blogg väldigt länge nu och lyckats lära mig ert spårk! Tycker hon är så snygg och hade ett roligt liv så jag bestämde mig för att ta med hela släkten för att åka tre tusen ljusår över hela universum (vi kom lite vilse på vägen) och besöka min idol. Jag kommer leva i hennes kropp några jord-år framöver, sen kom jag och tänka på alla er stackare som tror hon försvunnit och tog därför beslutet att driva bloggen åt henne sålänge! Det här ser ni väl fram emot? :D

Hehe, den gick ni nästan på, haaa..? Bra jag (Amanda) är. Sluta oroa er, töntar.. *Suck* Det är ju bara en ansiktsmask! Daaaah
.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0