Urgulliga sockar vill jag mysa med ikväll



Svensk strumpor, finns fler färger, är vad jag är sugen på att få ha på mig idag.. Dom är så himla söta (och ekologiska) med den lilla rosetten! Haha. Dock är dom ganska dyra, kostar runt 400 kronor. Ett par sockar kan man ju lätt få, utan just märket då, på H&M för typ 60 spänn? Lite mer värt för mig som inte kan köpa allt vad jag vill ha här i världen - ja - men ändååå.. Vill ha!
Aja, man ska skämma bort sig själv ibland, när man gjort något duktigt. Då kan jag få köpa ett par :) Ska t.e.x lämna in en svenskauppgift på fredag och jag ligger lååång efter. Värt att köpa ett par på fredag kanske, när jag kämpat hela veckan?

Hittade en bra sida med olika Svensk-"produkter" HÄR, dom har b.l.a mössor, vantar och benvärmare. Tryck på länken och sen måste ni söka på svensk i den lilla sök-rutan längst upp till höger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0