Amanda köpte något på mellandagsrean!



DEN HÄÄÄR KÖPTE JAG PÅ REA! Jag är inte precis känd av att hitta fynd. Är mer den som köper grejer och någon vecka senare är det halva priset.. Är så stolt över mig själv som hittade den här klänning för endast en hundralapp! Men den är ju ganska extrem.. Fast ändå enkel. Jag gillar den, vad tycker ni om den?


Mer underkläder! :D Yippie. Det har blivit min nya grej känner jag.. Har börjat kolla in underkläderna och alla sexiga nattlinnen, tss haha. Gjorde inte det så mycket förut förstår niiii ;) Bara så ni vet typ.


Och till sist (eller jag köpte den egentligen först, menmen.. Hahaha) en söt ring i silver från Glitter. Jag fick reda på det ganska nyligen, att glitter säljer smycken i silver? Men det är ju bra! Stör mig så himla på mina ringar som tappar färgen när tvättar händerna..? *Grymt fnys*

Kommentarer
Postat av: Linnea

det var la den klänningen firre hade hos dajje?

2010-12-29 @ 21:59:06
URL: http://nealouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0