16 - Volymtång


Jag skulle vilja ha en sån där locktång, främst att använda till att voffla håret vid rötterna sådär så man får volym.. Ni vet, höhö. Men gärna så att det går att voffla hela håret också, kanske skulle vilja göra det på någon dansuppvisning eller något? Det är ju faktiskt ballt.
Dock är jag inte så påläst om det här, har ingen aning om vad man "ska ha" för någon sort eller modell. Vet att det finns en från Obh Nordica som heter typ Volumaster? Men allt från obh suger (så mycket vet jag), så en sån ska jag inte ha.

Vad är det värt att lägga då? Den måste ju fungera, så troligen över 400 kronor. Men vill inte slösa hur mycket som helst heller, och nu säger jag slösa eftersom jag inte hinner fixa håret varje dag. Gör det typ aldrig.. Det är onöidgt att köpa, om den ändå bara ska ligga där och samla damm.

Här var någon bild som kom upp när jag sökte på Google. Den kostar 240 kronor, men det låter så himla lite! Fungerar elektriska saker av den prisklassen..? Hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0