Tis 21/1

Så rolig dag idag i skolan, för en gångs skull! Flum som fan och massa skratt för vi spelade in en film i sv. Jag gick inte dit igår för verkligen bara.. Kände inte för det. Satt inne och tittade på tv och åt konstant. Tappat så mkt motivation för skolan. Förr ville jag inte gå hem. ÄLSKADE att plugga och bara göra allt. Lol vem var jag ens, känner inte igen detta "nya jag" med helt nya prioriteringar. Men dagar som denna. Dom är jävligt bra.

Detta är första terminen sedan vi började få betyg som jag har noll intresse av vad mina slutbetyg kommer bli. Vet att det ändå inte spelar fucking roll sen ute i verkliga livet. Seriöst inte fattat det förrän nu, systemet har hypnotiserat och hjärntvättat mig. Those bastards :P Jag vill bara gå dit alla dagar i veckan, och vara GLAD igen, det är min utmaning. Och gärna komma i tid, men det kan vi ta senare. Delmål lix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0