The Wolf of Wall Street


Hört mycket om denna film så den var svår att se utan de inprentade tankarna. Den var tre timmar lång, men jag kände inte att det blev för mycket ändå. Visst, hade jag sett den hemma hade jag pausat ibland men det blir ju mer djupgående presentation av karaktärerna och handlingen när de finns mer tid för det - dööhh såklart. Underhållande film med ett genomgående budskap som ej glömts bort utan faktiskt följde med under hela filmens gång (girighet b.la.) Och den väckte många tankar hos mig efteråt också, vilket jag VERKLIGEN tycker är ett krav för att en film ska vara bra!
 
Sikken filmrecensent jag blev nu då XD Gå och se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0