-

När vaknade du imorse?
Svar: Runt åtta
Hur mycket var din senaste lön på?
Svar: 760 i runda svängar, minns ej exakt. Från när jag jobbade december månad på Ullevi!
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar: En ekologisk tröja :)
Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar: Haha antagligen någon förinställd typ hemskärm, eller vad det heter. Dvs typ google troligen.
Vad var det första du tänkte när du vaknade idag?
Svar: "Jävla helvete mamma sluta göra ljud och prata med mig stick fan fan"
Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar: Öö nä. Allmänt föredrar jag sms, gillar inte så jättelikt att snacka i tele.
Vilket humör är du på?
Svar: Alltid trött och magsår, även nu. 
Varför ska man läsa din blogg?
Svar: För att du har inget att förlora men massor att förlora på att ikke gö så!!! Åh vad stolt jag är över den motivationen FAN VAD BRA JAG EEE
Vad har du på dig just nu?
Svar: Jätteful blå långärmad billig tröja, mysbrallor, glasögon och strumpor haha
Har du ont någonstans?
Svar: Vet inte och önskar bevara den ovissheten, vill inte känna efter.
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar: Åååhhhh kan inte svara ngt annat än jordnötssmör och banan på denne! Fav
Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar: Bara förbereda för sömn följt av sova.
Vilken är den första låten du satte på idag?
Svar: Det var iaf min feelgood lista, den är bäst på morgonen!
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar: Typ låg i sängen, kramande om all min teknik och vänta på att somna 
Fick du någon komplimang idag, för vad?
Svar: Ja faktiskt, att jag hade fina jeans! Thanks agains Mangs <3
När fotade något senast, och vad?
Svar: Jaaaa min eko riskaka gjord på viltris m eko jordnötssmör (99,3% jordnötter + havssalt) och agave sirap. Åt fem sånna det var FINNEMANG! Sedan även en apelsin kom jag på nu.
Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar: Den är över tolv nu.. Så tänker imon men ja mycket troligt då jag köper något varje dag. Mest troligt mat men är på ett sinnes shoppinghumör så får se hur stor lyckan blir.
Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar: Luft
Vad borde du göra idag?
Svar: Imon XD Inte försova mig, plugga och träna.
Vad ska du ha på dig idag?
Svar: Imon XD Och idk.. Samma som alltid, tröja och byxor
Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar: PH-Samir vad han tycker om personen som senare kommer vinna & vad han tycker om det. Svaret kommer ta timmar, ser fram emot det det blir kult!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0