Val Thorens


Jag är sedan en dryg vecka hemma efter den sjukaste resan i mitt lajff. Fyfan it did me good, var så lycklig hela veckan och faaaan jag ville verkligen inte åka hem igen. Nu sitter jag här i skiten, har iaf minnen att luta mig tillbaka på. Haha klyschigt.

Kan skriva så mkt men vet att ingen kommer läsa så ni får ställa frågor om det skulle vara ngn specifik fundering <3 Rekomenderar dock ALLA att åka! Möjligtvis vänta till man är 18 (om man inte har feta kontakter m vakter och krogpersonal dåra), för allt blir verkligen så mkt lättare/smidigare/mindre ångestfyllt.

Vill egentligen lägga upp fakkin alla bilder för tycker de är svinfeta men det är hundratals så ni får bara lite teasers (= screenshots från fb album lol).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0