Önskeoutfit otd

 
Ååååååååhhhhh när jag såg detta fick jag sånt sjukt ha-begär för en kostym. Äger en svart kavaj som jag haft på mig endast en gång. Men nuuuu MÅSTE jag ha en hel suit - EN VIT såklart! Vart har min klädstil hållit hus hela mitt liv, vad har jag hållt på med? Hur fan har jag klätt mig egentligen, hur kan jag inte bara haft denna?
 
Har varit hemma nu på förmiddagen (krasslig, imon går jag hela dagen i promise) men ska åka iväg till skolan i mina förfärligt fula kläder för att snacka praoplats with ma klassföreståndare/mentor/fröken/jag vet inte vad det kallas nu för tiden. Spännnandeee. Ska ändå spendera tre veckor där, då vill man ha det så bra som möjligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0