Mina godnattinlägg kräver egen kategori

Sedan vi senast hördes har jag tagit mig en promenix i mycket kyliga motvindar för att hämta min cykel jag glömde i stan. Ja, man kan tydligen göra det. Solade även några minuter föör det var mycket behövligt. Av flera anledningar t.o.m., har märkt att min hy blir piggare såhär vid den fruktade sommar/höst övergången. Och fint med fresh fräknar. På tal om allt å inget behöver jag byta ut mina rostmackor m smör mot att äta mer frukt å grönt igen, nog en bidragande faktor till min besvikelse av min hys prestationer. Eller rättare sagt brist på..

Även skrivit lite tråkig psykologi uppsats om vad som händer i hjärnan och med signalsubstanser och blabla. En dokumentär om detta skulle vara hur intressant som helst, älskar att lyssna på liknande. Men söka, läsa, skriva av fina uttryck jag ändå inte skulle kunna redogöra för? Nej, not my thing.

Lulligt godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0