Det är såhär det ligger till:

I'm fuckin sick maaaaan. Låg igår i sjukstugan, soffan med andra ord. Riktigt seg söndag gjorde verkligen deeee nada och åt inget annat än rostmackor med smör/jordnöts-, glass å marabou mjölkchoklad/-daim. FYFAN vidrigaste jag vet. Men det vet ju ni som börjat följa mig på twitter redan. Sånt intressant skriver jag där <3333 (Wehvatiintqp)
 
Inte mått perfa today either men gick till skolan för att ha redovisning, didn't wanna bang my partner, samt få tillbaka matteprov. Blää vad jag känner att matte 2b kommer bli så mkt jävligare än förra kursen. #justdoit hahahahaha. Nej. Får se hur jag gör imon, har iaf inte feber.
 
Fick precis sms om jobb ikväll igen på Ullevi och jag käännneeer att dit ska jag åka nu woopa. Make some money :pPp Sanningen är att jag tycker det är så jävla pinsamt på textkommunikationen när vi ska skriva CV och jag har haft noll jobb eller aldrig gjort någonting... Idag kommer många sanningar fram känner jag, mhm.
 
 
Pics från 18 sep

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0