Working 9 to 16.30 :)


FRAM har en speciell vikning när man ska stänga påsarna som "lösvikt" paketeras i (det levereras ex havregryn i stora 25 kilo säckar som ex jag lägger i 1 kg påsar) för att man ej ska behöva använda tejp (yep u heard me). Har vägt upp och vikt typ 50 påsar idag. Det är svårt men ändå lätt men krångligt och tar lång tid och blir fult när jag gör och knöligt :P Jobbar på det.
 
Sen stått i kassan massa massa timmar. Vilket är svårt fortfarande, har jag inte redan skrivit om detta? Förlåt vet att praktik bloggning säkerligen inte är speciellt intressant men tar ärligt talat inte så mkt hänsyn till det då jag har *PIIIIIP* läsare (dvs få) ooooch det är mest för min egen skull att komma ihåg vad jag gjort för vi ska skriva rapport och redovisa allt detta ssen hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0