Födelsedagsrosor


Godmorgon. Var och såg Monica Z igår kväll, kom sedan hem och somnade jättetidigt och vaknade jättetidigt idag. Typ halv nio, crazy tidigt. Men tänkte inte kommentera filmen så vänta er inget :)

Ligger nu i soffan och njuter av mina födelsedagsrosor och nymålade naglar. Ha-haaa gay. Ey gotta go bro, ska se gårdagens repris på uppdrag granskning - Twitter menade att jag missade något otroooligt när jag somnade igår och bangade se det. Inte för jag brukar titta på det :Pp Jag har ju berättat att jag ska bli politiskt intresserad och följa kommande valet, nu har mitt undermedvetna även börjat intressera sig för kulturella ting har jag märkt. Vill kunna diskutera allt som går på tv/bio/svenska nyheter XD Egentligen bryr jag mig ju varken om Monica Z liv eller friskolor sådär värst mkt. Men måste plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0