Jävligt stressad



Jag känner hur magsår växer i mig. Inget att skämta om, men är typ seriös. Jag är så skoltrött, höstdepp och stressad. Ingen bra kombo. Jag har huvudvärk, illamående, vill bara gråta, äta, sova. Är så irriterad på allt. 

Slutade halv två, var i skolan till fem, gick till Condeco för att käka middag och fortsätta plugga. Satt där till åtta. Igår stannade jag också tre extra timmar. Grad av effektivitet kan la dock diskuteras.. Har skrivit rapport, känner verkligen inte att den är färdig och vill döda någonting levande. Överväger mig själv just nu men är väluppfostrad nog för att vara öppen för alternativ.

Uppmaning samhället! Detta beteende håller inte i längden, inte konstigt att folk blir utbrända. Jag är så JÄVLA STRESSAD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0