Utmaning: vem vågar se århundradets vidrigaste fötter?

Jag har gjort/håller på att göra en så rolig grej.. Som jag måste dela med mig av. (Notera kursivt på "måste") Egentligen vet jag inte riktigt vad det är jag gett mig in på, men äsch! Bättre att slänga sig in och få tåla leken annars kommer man aldrig våga prova något :P Menar, vilken jävel har FAKTISKT tagit reda på vad godis innehåller och fortfarande sätter i sig det med glatt humör? Eller att ni käkat hästkött i färdigrätter hela era liv? Alla slutade ju på stört lol.

Åter till saken (så lätt att tappa röda tråden när man bloggar och inte twittrar så man slipper tänka på att hålla det 140 symboler kort. See there, I did it again!)

I alla fall. Några dagar sedan satt jag med en respektive en andra plastpåse på fossingarna och trodde jag åkt dit för stöld. Ni förstår, jag fyndade en liten magic box när klassen var på studiebesök på Ullared. När jag såg den stå där på hyllan var jag bara TVUUUNGEN ATT PROVA för läst både lite hitan och ditan om denna "Baby foot". Nu när värmen börjat smyga sig på och inte endast bikinisäsongen är kommen, även barfotasäsongen är det!!! Den jag personlig, som fot-avskyaren jag är, fruktar mest.

 

Vill att ni ska våga prova denna makalösa produkt. Satt alltså i soffan när jag hade feber i två timmar med fötter insmorda i inte vet jag, och tre dagar senare ramlade typ all hud av. Det är helt färdigt och har slutat verka inom 14. Det är så ball och jag har så många äckliga bilder på mina fötter. Ser ut som jag har herpes, rabies, hiv och alltihopa samtidigt (nej, kan inte påstå att jag vet varken symtom eller var på kroppen de sjukdomarna utspelar sig) (fast jo där ljög jag. Hiv kan jag allt om)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0